15 000 000+ alkatrész áll rendelkezésre
A FixPart fenntartható és a pénztárcádat is kíméli

Kosár

A kosarad jelenleg üres. Nem találod, amit keresel? Vedd fel a kapcsolatot: ügyfélszolgálat.

Visszáru

Visszaküldenéd a megrendelt alkatrészt vagy tartozékot? Ez nem gond! A FixPartnál az ügyfél (mint fogyasztó) a kézhezvételtől számítva 14 napig elállhat a vásárlástól. A vásárlás elállásáról szóló értesítést követően még 14 nap áll rendelkezésére a rendelés visszaküldésére. A pénzt néhány napon belül visszaküldjük!

Hogyan küldhetsz visszárut?

  1. Regisztráld visszáru szándékát ezen az űrlapon keresztül.
  2. Várd meg az utasításokat e-mailben.
  3. Küldd vissza a terméket az utasítások szerint.
  4. Néhány napon belül visszatérítjük a rendelés árát.

Visszáru kérvény

Tudnivalók a visszáruval kapcsolatban

  • A terméket hiánytalanul és – ha észszerűen lehetséges – eredeti és sértetlen állapotban kell visszaküldeni, beleértve a termék csomagolását is. A termék csomagolását – ha észszerűen lehetséges – az összes termékmatricával együtt vissza kell küldeni, és szállítódobozként nem használható fel. Ha a termék és/vagy a termék csomagolása megsérül, értékcsökkenést számíthatunk fel.
  • Azon termékek esetében, amelyeknél feltörték a csomagolás lezáró pecsétjét, értékcsökkenést számíthatunk fel. Ennek az az oka, hogy nem tudjuk garantálni, hogy ezek a termékek továbbra is teljesen működőképesek, és már nem értékesíthetők. A lezárt termékeket a gyártó mindenkor teljeskörűen teszteli a kiszállítás előtt, hogy garantálni lehessen a termék a csomagolás előtti működését.
  • Az áru visszaküldésének közvetlen költsége az ügyfelet terheli.
  • Ha az ügyfél eláll a szerződéstől, az addig fizetett árat, beleértve a szállítási költségeket is (kivéve az általunk kínált legolcsóbb normál szállítási módtól eltérő szállítási mód választásából eredő többletköltségeket) visszakapja. Erre haladéktalanul, de minden esetben legkésőbb 14 napon belül azt követően, hogy a szerződéstől való elállási döntéséről értesültünk sor kerül. Ha az ügyfél megrendelésének csak egy részét küldi vissza, a szállítási költséget nem térítjük vissza. A visszatérítést ugyanazzal a fizetési móddal térítjük vissza, amelyet az eredeti tranzakció során használt, kivéve, ha kifejezetten másként állapodott meg; semmilyen esetben sem számítunk fel díjat az ilyen visszatérítésért. Várhatunk a visszatérítéssel, amíg vissza nem kaptuk az árut, vagy az ügyfél bizonyítékot nem szolgáltatott az áru visszaküldéséről, attól függően, hogy melyik következik be korábban.
  • Az elállási jog gyakorlása érdekében az ügyfél a szerződéstől való elállási szándékát félreérthetetlen nyilatkozattal is jelezheti felénk (például írásban, postai úton, faxon vagy e-mailben). Erre a célra az ügyfél használhatja az elállási nyilatkozat formanyomtatványt is, de az nem kötelező.

Garancia

Minden termékünkre vonatkozik a törvényes garancia. A jogi garancia azt jelenti, hogy a terméknek nem lehet olyan hibája, amely normál használat mellett a termék várható élettartama alatt nem várható.

Hol találom a modellszámot?
  Válaszd ki a készüléked
  Válaszd ki a márkád

Válaszd ki a készüléked

Válaszd ki a márkád

A helyes szám a típus- vagy modellszám, NEM a sorozatszám. A modellszám számokból és/vagy betűkből álló sor. A modellszám néha kötőjelet (-) vagy perjelet (/) tartalmaz.

Nem találod készülékedet? Küldj el nekünk egy, a modellszámtábláról készült fényképet a keresett termék leírásával, és ez alapján egy linket küldünk a megfelelő termékhez.